Advertisement

בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית : סמוטריץ' למנהלי מוסדות הציונות הדתית: "אנחנו נהיה הגב שלכם ... / יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן:

בצלאל סמוטריץ הציונות הדתית : סמוטריץ' למנהלי מוסדות הציונות הדתית: "אנחנו נהיה הגב שלכם ... / יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן:. לאף קבוצה, בטח לא לציונות הדתית, אין הזכות ללמד את צהל איך להתנהג. סמוטריץ׳ תקף את נתניהו לאחר שהיום התגלה מקרה של לינץ׳ בירושלים כלפי יהודי. בסוף התהליך כולם יראו שצדקנו. לעיתים נדמה לי שאנחנו פשוט לא מדברים על אותו הציבור. אל תעשה עכשיו פוליטיקה היום לא היית נבחר לא אתה ולא בנט.

בצד, כמיעוט קיצוני, פונדמנטליסטי וקנאי, שאינו נלקח ברצינות יתרה, או במרכז, כמנהיג לעתיד של ציבור גדול? >>> בעיקר כאשר הוא מדבר על הציונות הדתית ועל התהליכים שהיא עוברת. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (ימינה) התייחס הבוקר (יום א') בראיון לאולפן ynet לאפשרות להקמת ממשלה בין בלוק הימין למפלגות השמאל מרכז: במקום היו גם חברי כנסת מהרשימה המשותפת.

סמוטריץ' למנהלי מוסדות הציונות הדתית: "אנחנו נהיה הגב שלכם ...
סמוטריץ' למנהלי מוסדות הציונות הדתית: "אנחנו נהיה הגב שלכם ... from www.srugim.co.il
יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן: >>> בעיקר כאשר הוא מדבר על הציונות הדתית ועל התהליכים שהיא עוברת. לעיתים נדמה לי שאנחנו פשוט לא מדברים על אותו הציבור. במקום היו גם חברי כנסת מהרשימה המשותפת. אז תעמוד לצידו של מי שעזר לך להיות מי שאתה כיום חתיכת אפס ואל תקושש רייטנג עלוב. אולי אם תבינו שהאבנים לא יודו מעצמן אלא יש מחבלים שמיידים אותן. בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית הגיע אף הוא לעמונה, וקרא לפעילים שלא לנהוג באלימות.

ועידת מרצ אישרה ברוב של כמעט 80% את הצעת היור ניצן הורוביץ לבטל את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת הבאה • חבר הכנסת לשעבר דני יתום הקים את מפלגת הוותיקים • בצלאל סמוטריץ' הכריז על הקמת תנועת הציונות הדתית ופתיחת שורותיה לציבור הרחב.

במקום היו גם חברי כנסת מהרשימה המשותפת. הסכם האיחוד הערב הוא צעד נוסף וגדול לאחדות מלאה של כל הציבור הדתי. ציטוט מעמוד הפייסבוק של בצלאל סמוטריץ' בחול המועד סוכות תשעט. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן: לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. אתה רוצה להגן על ההתיישבות? יש מוסדות חינוך, תנועות נוער, ערכים. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. מספר חברי כנסת מהימין הגיעו הבוקר גם הם לשטח המאחז. על פי הסרטונים מהאירוע, הנהג היהודי הותקף באבנים ובעקבות כך איבד את שליטתו ברכב, ולאחר ‏מדיניות של אפס אכיפה ואפס הרתעה, תקף יור 'הציונות הדתית' והמשיך, מול פעילות גלויה של ארדואן והרשפ ושלל גורמי אויב ומול הרמת הראש של הטרור לאלימות. במסגרת ההסכם ויתרה איילת שקד על המקום השני לטובת פרץ, ובצלאל סמוטריץ' ישובץ במקום הרביעי. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). יור מפלגת הציונות הדתית חכ בצלאל סמוטריץ' הגיב לניסיון הלינץ' הבוקר (שני) בירושלים וכתב:

בשונה מכל המפלגות האחרות, שמתנהלות כמו היו מניות בורסאיות, הציונות הדתית היא נכס מוחשי, כמו נדלן. בציונות הדתית מיהרו לגנות את המעשים וקראו לחדול מהם: אולי אם תבינו שהאבנים לא יודו מעצמן אלא יש מחבלים שמיידים אותן. סמוטריץ׳ תקף את נתניהו לאחר שהיום התגלה מקרה של לינץ׳ בירושלים כלפי יהודי. בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎.

שייח ג'ראח: חברי הציונות הדתית נחסמו ע"י אנשי הרשימה ...
שייח ג'ראח: חברי הציונות הדתית נחסמו ע"י אנשי הרשימה ... from images.maariv.co.il
מספר חברי כנסת מהימין הגיעו הבוקר גם הם לשטח המאחז. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן: לאף קבוצה, ובטח לא לציונות הדתית, אין הזכות 'ללמד את צהל'. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. נדרוש כתנאי לכניסה לממשלה הבאה שגיור יהיה על פי ההלכה. ועידת מרצ אישרה ברוב של כמעט 80% את הצעת היור ניצן הורוביץ לבטל את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת הבאה • חבר הכנסת לשעבר דני יתום הקים את מפלגת הוותיקים • בצלאל סמוטריץ' הכריז על הקמת תנועת הציונות הדתית ופתיחת שורותיה לציבור הרחב. לאחר ביקורת חריפה נגד יור הציונות הדתית והתנגדותו לכל שיתוף פעולה עם מנסור עבאס ורעמ, איש התקשורת שמעון כזכור, אנשי תקשורת מימין ובראשם מגיש חדשות 20, ביקרו בחריפות בעבר את יור הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', על סירובו לכל שיתוף פעולה עם מפלגת רעמ ומנסור עבאס, דבר שגרר אחריו את הפלת הוועדה המסדרת. במקביל, יימשך המומ עם מפלגת הבית היהודי ונשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה, נמסר.

ציטוט מעמוד הפייסבוק של בצלאל סמוטריץ' בחול המועד סוכות תשעט.

במסגרת ההסכם ויתרה איילת שקד על המקום השני לטובת פרץ, ובצלאל סמוטריץ' ישובץ במקום הרביעי. סמוטריץ' כתב כי ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו. על פי הסרטונים מהאירוע, הנהג היהודי הותקף באבנים ובעקבות כך איבד את שליטתו ברכב, ולאחר ‏מדיניות של אפס אכיפה ואפס הרתעה, תקף יור 'הציונות הדתית' והמשיך, מול פעילות גלויה של ארדואן והרשפ ושלל גורמי אויב ומול הרמת הראש של הטרור לאלימות. נדרוש כתנאי לכניסה לממשלה הבאה שגיור יהיה על פי ההלכה. מספר חברי כנסת מהימין הגיעו הבוקר גם הם לשטח המאחז. צהל זה אנחנו, ואנחנו לא מאיימים על עצמנו. יש מוסדות חינוך, תנועות נוער, ערכים. לאף קבוצה, ובטח לא לציונות הדתית, אין הזכות 'ללמד את צהל'. אולי אם תבינו שהאבנים לא יודו מעצמן אלא יש מחבלים שמיידים אותן. האם הציונות הדתית רוצה להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים, כפי שכתב? שלום למשטרת ישראל, עכשיו אני מבין למה אתם לא מצליחים לטפל בטרור הזה. ערוץ 7 , כו באייר תשפ 20/05/20 07:07. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) השווה בריאיון לחדשות 2 את הפינוי לאונס אישה.

הגנה עצמית מול טרור ופורעים כן, אלימות יזומה והרס רכוש בשום אופן לא. הרב רפי פרץ (הבית היהודי); הושג סיכום בין הליכוד וראשי מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי על מתווה שבמסגרתו יתאחדו שתי מפלגות הציונות הדתית לרשימה אחת עם מפלגת עוצמה יהודית. בשום פנים ואופן אסור לפעול באלימות, לא פיזית ולא מילולית, אמר הרב. יש מוסדות חינוך, תנועות נוער, ערכים.

בצלאל סמוטריץ' לתומכי נתניהו: שבו בשקט, אל תתנשאו עלינו ...
בצלאל סמוטריץ' לתומכי נתניהו: שבו בשקט, אל תתנשאו עלינו ... from a7.org
יור מפלגת הציונות הדתית חכ בצלאל סמוטריץ' הגיב לניסיון הלינץ' הבוקר (שני) בירושלים וכתב: לאף קבוצה, ובטח לא לציונות הדתית, אין הזכות 'ללמד את צהל'. סמוטריץ' כתב כי ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו. >>> בעיקר כאשר הוא מדבר על הציונות הדתית ועל התהליכים שהיא עוברת. מספר חברי כנסת מהימין הגיעו הבוקר גם הם לשטח המאחז. לעיתים נדמה לי שאנחנו פשוט לא מדברים על אותו הציבור. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎.

אל תעשה עכשיו פוליטיקה היום לא היית נבחר לא אתה ולא בנט.

לטוב ולרע, בצלאל סמוטריץ' הוא הדימוי של הציונות הדתית היום. יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ביקר במועצה האזורית שדות נגב, והביא את דברי ראש המועצה, תמיר עידאן: ביקור של חהכ בצלאל סמוטריץ' יור הציונות הדתית בישיבת שדרות. בסוף התהליך כולם יראו שצדקנו. במקום היו גם חברי כנסת מהרשימה המשותפת. נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל. יש מוסדות חינוך, תנועות נוער, ערכים. הגנה עצמית מול טרור ופורעים כן, אלימות יזומה והרס רכוש בשום אופן לא. בשונה מכל המפלגות האחרות, שמתנהלות כמו היו מניות בורסאיות, הציונות הדתית היא נכס מוחשי, כמו נדלן. עם אבנים שמיודות מעצמן בידי כח עליון באמת קשה להתמודד. ברור שזרמי המעמקים של הציונות הדתית אם אתם רוצים לדעת מה חושבים בציבור החילוני והמסורתי על הציונות הדתית, התשובה היא שלא כל כך חושבים. נדרוש כתנאי לכניסה לממשלה הבאה שגיור יהיה על פי ההלכה. בימים האחרונים, וביתר שאת בשעות האחרונות, מתגברות פעולות טרור אלימות של ערביי ישראל בערי.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו בצלאל סמוטריץ. הציונות הדתית תהיה שותפה בכירה בהנהגת המדינה ובממשלה הבאה״.

Posting Komentar

0 Komentar